Din salgsrådgiver hos Škoda gør meget ud af udleveringen af din nye Škoda, så du kender bilen og føler dig tryg, når du kører derfra. Det er en god mulighed for at få svar på dine spørgsmål til bilen. Og har du flere senere, er din salgsrådgiver kun et opkald, en e-mail eller et visit væk
Hos Škoda hedder det ikke en sælger, men en salgsrådgiver. Du får nemlig reel rådgivning – ansigt til ansigt – lige fra din første bilovervejelse til du kører hjem i dine nye bil. Ja, også i tiden efter. Her forklarer Brian Skjødt, salgschef hos Škoda Vejle, de fem fordele ved at købe bil hos Škoda.
Hvad er ”submarining”? Hvorfor skal du placere en knyttet næve over dit hoved, når du har sat dig ind i bilen? Hvornår er det bedst ikke at blive ramt af en airbag? Og hvilken siddestilling er det bedst at indtage, når du har sat dig ind bag rattet? Læs videre, og få gode råd til, hvordan du sidder godt og sikkert.
Efter mange år ændrer Škoda nu sit logo. Det nye design fremhæver navnet, mens det samtidig i høj grad gør brug af to nye grønne kommunikationsfarver.
Dette er den største ændring i Škoda brandets identitet i 30 år. Ud over det nye designsprog har Škoda også planer om at modernisere brandets design. Det nye Škoda wordmark er også en del af denne modernisering. Škoda-navnet (wordmarket) vil fremadrettet blive anvendt mere bredt end virksomhedens traditionelle logo, der viser en bevingede pil.