Hos Škoda starter serviceeftersynet under liften med din servicerådgiver, hvor I sammen gennemgår bilen. Her aftaler I eventuelle reparationer, og du får oplyst prisen på dem. Der er også mulighed for at få råd om vedligeholdelse og indtryk af behovet for forbedringer længere ude i fremtiden. Vi kalder det for dialogmodtagelse. Det tager kun tyve minutter og sikrer dig et effektivt og trygt værkstedsbesøg.
Dialogmodtagelse er et gratis tilbud for dig som Škoda-ejer.
Servicerådgiveren vil gennemgå din Škoda grundigt sammen med dig, så du er fuldt informeret om, hvad der skal laves på din Škoda i forbindelse med service. Efter den fælles gennemgang får du en diagnose på din Škoda, omhandlende hvad og hvor meget værkstedet skal lave, hvornår bilen igen er klar - og sidst men ikke mindst, en fast pris på arbejdet. Du får derfor ingen ubehagelige overraskelser, men en gratis, seriøs og grundig gennemgang inden en af vores Škoda teknikere tager over.
- Vi gennemgår bilen sammen med dig og taler om dine daglige køreoplevelser
- Vi forklarer og viser dig lige præcis det, som skal laves på din Škoda
- Vi giver dig en pris og forventet afleveringstidspunkt
- Du kan træffe et bedre valg angående forebyggende reparationer
- Du kan få en snak om montering af tilbehør på din Škoda i forbindelse med service