Skip to main content

Et serviceabonnement, der passer til din Škoda

Vi tilbyder Škoda serviceaftaler på abonnement, uanset om du køber en ny Škoda eller har en ældre model. Med vores serviceaftaler får du digital opdatering under service med ServiceCam, standardservice, inspektion, vejhjælp og mere.

Få et uforpligtende tilbud til din bil:

Få tilbud på Basisabonnement

Få tilbud på Serviceabonnement

Få tilbud på Service- & Reparationsabonnement

Vi sidder altid klar til at hjælpe og guide dig bedst muligt. Kontakt os via nedenstående knap og få svar indenfor få hverdage.

Kontakt os

De 3 typer af Škoda serviceaftaler

Hvad er prisen på et Škoda Serviceabonnement?

Du kan sammensætte en serviceaftale, der passer til dine behov for model, betaling og kørselsomfang.

Fortrydelsesret:

Har du købt dit abonnement online eller i en af vores butikker, har du som forbruger 14 dages fortrydelsesret fra den dag, aftalen er indgået. Ønsker du at fortryde, skal du give os skriftligt besked inden fristens udløb ved at udfylde formularen Fortrydelsesformular

Opsigelse:

Et abonnement kan opsiges skriftligt med 1 måneds varsel til den første i en måned, hvis det er tegnet på en fabriksny bil eller inden for 30 dage efter bilens første registrering. Tegnes abonnementet senere end 30 dage efter registreringen, kan det opsiges med 1 måneds varsel, dog tidligst 5 måneder efter start. Opsigelse sker ved at udfylde formularen Indsend en anmodning – Serviceabonnementer

De oplyste priser er inkl. moms og afgifter

Priseksempler på Enyaq og Elroq

Priseksempler på øvrige modeller

Glemte du at tegne et Autoriseret Service- og Reparationsabonnement?

Du kan stadig nå det inden dit første serviceeftersyn.

Fik du ikke tegnet abonnementet senest 30 dage efter indregistreringen af din fabriksnye Škoda? Du har stadig mulighed for at gøre det, helt frem til bilen fylder 2 år, forudsat at bilen er blevet serviceret i denne periode. Udfyld kontaktformularen herunder, så kontakter vi dig med et uforpligtende tilbud og pris på en serviceaftale til din Škoda.

Modtag et tilbud på et Autoriseret Service- og Reparationsabonnement

Serviceabonnementet følger bilen

Hvis du beslutter dig for at sælge bilen inden for den periode, hvor abonnementet dækker, kan den nye ejer overtage det. Dette giver køberen sikkerhed for, at bilen er blevet serviceret på et autoriseret Škoda-værksted – og øger både bilens værdi og køberens tryghed.

Vi modtager dog ikke automatisk besked, hvis du beslutter dig for at sælge bilen.

Du kan informere os via linkene herunder:

Ved ejerskifte på abonnement klik her
Ved opsigelse af abonnement klik her

Ofte stillede spørgsmål om Škoda serviceaftalerne

Har Škoda et serviceabonnement?

Ja, du kan få et uforpligtende tilbud på et serviceabonnement til din Škoda online eller kontakte din nærmeste Škoda-forhandler for yderligere information.

Hvilke serviceabonnementer har Škoda?

Škoda tilbyder tre typer af serviceabonnementer:

  • Autoriseret Basisabonnement – til Škoda-biler, som er mindst 4 måneder gamle (regnet fra første indregistrering).
  • Autoriseret Serviceabonnement – kan oprettes inden for de første 24 måneder (regnet fra bilens første indregistrering).
  • Autoriseret Service- og Reparationsabonnement – kan oprettes inden for de første 24 måneder, hvis bilen har fulgt producentens serviceplan.
Følger et serviceabonnement bilen?

Hvis du vælger at sælge din bil inden for den periode, hvor abonnementet er aktivt, kan den nye ejer overtage abonnementet. Dette sikrer køberen, at bilen er blevet vedligeholdt på et autoriseret Škoda-værksted, hvilket både øger bilens værdi og køberens tryghed. Vi får dog ikke automatisk besked, hvis du beslutter dig for at sælge bilen. Du skal derfor selv henvende dig til os for enten at opsige abonnementet eller lave et ejerskifte.